Oma kuva
19 yo Swedish speaking Finn. A girly girl and sometimes a bit tomboy Love shopping, beauty stuff, chocolate, dance, friends... ok, a lot of things.

tiistai 20. maaliskuuta 2012

PÄIVÄ ILMAN PUHELINTA!

Olen aina väittänyt kivikovaa, etten ole riippuvainen puhelimestani. Ylpeilen aina, etten ole riippuvainen mistään kännykkäpeleistä ja ihmettelen ihmisiä jotka jatkuvasti selaavat puhelintaan ( joko tekstaavat tai jatkuvasti käyvät tarkistamassa facebook etusivuaan, -minähän en noita hienouksia omista... ). Tämän päivän jälkeen myönnän, että kyllä, olen puhelimestani riippuvainen ja jo 8h teki tiukkaa olla ilman sitä! Puhelin oli aamulla jäänyt kotiin ja huomasin asian vasta koulussa, ja paniikkihan siinä iski. -Olemmeko todella näin riippuvaisia puhelimistamme!? Ongelmat alkoivat jo siitä, kun minun piti soittaa äidilleni ja ilmoittaa, ettei minuun saa yhteyttä koulupäivän aikana. Kaverin puhelintahan siinä sai heti olla lainaamassa. No ongelma numero kaksi. Minulla ei ollut kelloa ranteessani, joten jouduin turvautumaan seinäkelloihin, enkä saanut sitä minuutilleen TARKKAA AIKAA... Olin yksin kaupungilla koulun jälkeen , kun mieleeni juolahti jospa saisin kyydin kotiin äidiltäni. No eihän minulla sitä puhelinta ollut,  millä olisin voinut tiedustella asiasta. Oli sattumaa , että törmäsin äitiini kaupungilla ja sain kyydin kotiin. Ja voi apua, kun koko päivän sai pohtia, että mitä jos joku on yrittänyt soittaa tai laittanut viestiä.

Lopuksi voin todeta. Elossa ollaan ja taisin jopa keskittyä tunneilla enemmän, kun en keskittynyt jatkuvasti tarkistamaan puhelintani JOS joku olisi kaivannut minua :)






14 kommenttia:

  1. http://demi.fi/uploads/userImage/8/197448/193575__morso.jpg

    VastaaPoista
  2. hyvä kirjotuksen aihe, ihmiset on niin koukussa nykyään puhelimiinsa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) niin ovat, puhelin on nykyään yhtä tärkeä kuin kotiavaimet!

      Poista
  3. :------------------DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VastaaPoista
  4. kiva et uskallat olla vähän ''ei niin hieno'' oot aina pakkelit naamassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tiedä tosta pakkelit naamassa kommentista, vkl olen usein ilman meikkiä harkkojen takia, mutta ei jokaisen kuvan tarvitse aina olla " nätti " :)

      Poista
  5. vitsi että oot niin nätti ! (= , sulla on kiva blogi, keksit aina kivoja aiheita mistä teet postauksia !

    VastaaPoista
  6. Kivat kuvat! ja aihe... Outoo että kännikkä on niinkin tärkee ! :D

    VastaaPoista