Oma kuva
19 yo Swedish speaking Finn. A girly girl and sometimes a bit tomboy Love shopping, beauty stuff, chocolate, dance, friends... ok, a lot of things.

sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Huoneeni uusi ilme

Päätin kaksi viikkoa sitten sisustaa huoneeni uudelleen. Minulla oli ollut sama ruskea-beige-valkoinen teema jo kuusi vuotta, joten vaihtelu virkisti. Nykyinen sisustus sopii paremmin minulle. Rakastan vaaleanpunaista ja olen aina haaveillut canvas-taulusta. Sisustamisen ohella siivosin myös kaikki laatikot ja kaapit, ja nyt olen vihdoin ja viimein lajitellut vaatekaapissani vaatteet värien mukaan. Toivottavasti estää vaatekriisejä :D Yritän postata vaatekaapistani enemmän ensi viikolla toivepostauksena! :) 

tältä huoneeni näytti ennen :












4 kommenttia:

  1. ompa sulla vähän vaatteita???????

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, minulla on 4 vaatekaappia ( http://zennikasblog.blogspot.com/2012/03/minun-vaatekaappini.html ) ja en ole ihminen, joka " kerää " vaatteita, vaan vien kirpputorille tai kierrätykseen vaatteitani 3-4 kertaa vuoden aikana. Vaatteiden määrä ei ole pääasia. Pitää vain osata yhdistellä niitä:)

      Poista