Oma kuva
19 yo Swedish speaking Finn. A girly girl and sometimes a bit tomboy Love shopping, beauty stuff, chocolate, dance, friends... ok, a lot of things.

maanantai 26. maaliskuuta 2012

Minun vaatekaappini

Kiitos, että vastasitte kyselyyni! Eniten ääniä sai " vaatekaappini sisältö ", joten päätin postata siitä ensimmäisenä :) Kuvasin lempivaatteitani ja erityisesti kevät-ja kesävaatteitani. Osa on uusia, osa vanhoja. Vaatekaapistani löytyy myös paljon kirpputorivaatteita. Asusteista teen myöhemmin postauksen. Kommentoi jos haluat kysyä lisää vaatteistani, esim. mistä olen ne ostanut :)

Minulla on ns. neljä vaatekaappia:
1. Arkivaatteet
2. Juhlavaatteet
3. Urheilu-& tanssivaatteet
4. Ulkotakit ja laukut

TOP 27 YLÄOSAT






TOP 8 ALAOSAT



TOP 5 JUHLAVAATTEET


TOP 4 TANSSI YLÄOSAT


SUOSIKKI TAKKI


TOP 3 KEVÄT KENGÄT



Mitkä vaatteet sopivat sinulle? 













10 kommenttia:

  1. sulla on tosi kivoja vaatteita ! mistä toi sun suosikki takki on ostettu ? :) ja noi keskimmäiset kengät ? =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) nahkatakin löysin kirpputorilta ( 5€ ) ja harmaat kangaskengät olen tilannut H&M:ltä ( 9,95€ )- löytyy varmaan myös kaupoista :)

      Poista
  2. Mistä toi valkoinen bleiseri ih sika kiva :-)

    VastaaPoista
  3. onks noi sun KAIKKI vaatteet? O.o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tarkoitatko, että minulla on liian vähän vai liian paljon? Vai, että ovatko nuo kaikki vaatteet minun omia?-kyllä ovat. Jos voisit tarkentaa kysymystäsi :)

      Poista
    2. että sullla on aika vähän vaatteita..

      Poista
    3. jaa, liika on aina liikaa minun mielestäni :)

      Poista