Oma kuva
19 yo Swedish speaking Finn. A girly girl and sometimes a bit tomboy Love shopping, beauty stuff, chocolate, dance, friends... ok, a lot of things.

sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Piffii ja treenii

En ymmärrä miten viikonloput menevät niin nopeasti. Tuntuu siltä, ettei sitä ehdi edes kunnolla aloittaa, ennen kuin se jo loppuu. Stressitasoni nousee, katsoessani kalenteria. Miten minulla voi taas olla jotain joka päivä koulun lisäksi ja miksi juuri ensi viikolla minulla on kaksi koetta? huh.  Itsellänikin on aina tanssirikas viikonloppu ja perjantaina myöhään illalla harjoitukset, joten sitä vapaa aikaa ei ole kovinkaan paljon. Sen pienen ajan vapaata mitä minulla on viikonlopustani, yritän olla tärkeiden ihmisten kanssa. Monet ihmettelevät, miten jaksan tanssia koko viikonlopun, että eikö minua harmita kun ei aina voi esim. osallistua johonkin.Vastaukseni on aina sama, ei harmita, koska tanssi on niin tärkeä minulle.
Siinä pieni pohdinta, nyt lyhyesti viikonlopustani :D
 Perjantaina sain uuden puhelimen kummitädiltäni, Nokia 300. Siinä on kosketusnäyttö ja näppäimet, joten sen käyttö on vähän outoa, suoraan sanottuna. Itse olen aina elänyt perus näppäin-puhelimilla :) Lauantaina kokattiin Tuomaksen kanssa harkkojeni jälkeen: Pihviä ja itse tehtyjä lohkoperunoita! Ruoka oli hyvää, mutta grillipannun siivoaminen oli turhauttavaa... Tänään sain kunnolla nauraa harkoissa tehdessämme yhtä ohjelmaa. Voin paljastaa, että minulla on aika hauska kohta siinä :D 


Perjantain asu



Uusi suosikkini Fazerilta! nam!

3 kommenttia:

  1. oliko hyvää ruokaa?:) näyttää mielestäni makoisalta sekä piffi että poika;)

    VastaaPoista
  2. tuomas vaikuttaa kunnon veikolta :) onnea nuorelle parille!

    VastaaPoista