Oma kuva
19 yo Swedish speaking Finn. A girly girl and sometimes a bit tomboy Love shopping, beauty stuff, chocolate, dance, friends... ok, a lot of things.

torstai 10. toukokuuta 2012

Toivepostaus: Kamulit :)

Eli lupasin postata ystävistäni ja tässä se nyt on! Minulla on monta läheistä ystävää, joiden kanssa voin puhua kaikesta. Tykkään viettää heidän kanssaan vapaa-aikaa, käydä kahvilla, kuvailemassa... tai mitä sitten keksimmekään :) Ystävien lisäksi minulla on paljon kavereita, mutta tähän postaukseen valitsin ne läheisimmät ystävät -  olisi muuten tullut liian pitkä postaus :D
Ps. Tyypit eivät tule missään tietyssä kronoloogisessa järjestyksessä!

LAURA

Laura ja minä olemme olleet parhaita kavereita ( BFF ) noin kahdeksan vuotta. Vielä kolmannella luokalla vihasimme toisiamme, mutta yhtäkkiä löytyikin se yhteinen sävel ja siitä se sitten lähti :D  Lauran kanssa olen aina voinut jakaa kaiken, ilosta suruun. Meillä on paljon yhteistä, mitä nyt Laura on brunette ja ehkä osittain viisaampi, kuin minä  :D Kaiken kruunaa Lauran ja minun omat läpät, jotka eivät aina ole sieltä viisaimmasta päästä. Laura on minulle kuin isosisko, vaikka hän on minua nuorempi.  Hän saa AINA auttaa minua, oli sitten kyse matematiikan tehtävästä, hiustenlaitosta tai pyörän kumin pumppaamisesta . Jos olemme ulkona juhlimassa, voin aina luottaa, että pääsen hätätapauksessa heille yöksi. Näin loppuun Laura on minulle luottoystävä, joka ei petä.  Mitä tekisinkään ilman häntä?
EMMA

Emma ja minä olemme tunteneet toisemme koulun kautta liki 8 vuotta, mutta aloitimme kaveeramisen siinä yläasteen aikana. Emmasta tuli minulle todella läheinen ja kuten Laura, hän tietää minusta kaiken! Emman kanssa olen erityisesti perehtynyt siihen juhlimiseen ja meillä on monta hauskaa muistoa takana :D  Emman kanssa jaamme blondivitsit ja huumorimme voi välillä olla jopa sairasta ja tyhmää. Emmasta on tullut minulle reissukaveri ihan sattumalta, kesällä 2010 oltiin samaa aikaa Maltalla, viime kesä vietettiin yhdesssä viikko Ruotsissa ja nyt keväällä olimme Berliinissä. :) Meillä on paljon yhteistä, enkä halua koskaan menettää tätä ihmistä!
Yyteri Juhannus 2009

KOLME MUSKETTISOTURIA!
   
Naamiaiset Emmalla -11


JONNA

Jonnan tutustuin uutena vuotena 2010. Jonnan kanssa on tultu juhlittua, PARTY PARTY! , katsottua elokuvia ja syötyä niitä poppareita, joiden joukkoon laitetaan suolaa ja sokeria, nam! Jonnan seurassa ei ole koskaan ollut tylsää ja meistä on tullut hyvin läheisiä :) Heitämme läppää, käymme iltauimassa kesäisin ja pidämme hauskaa niin paljon kuin ehdimme!

MIRA

Miraan tutustuin eräässä hoppiryhmässä kahdeksannella luokalla. Aloimme lukioon tultua käymään tiiviisti kahvilla, koska huomasimme, että meillä oli joka kerta paljon puhuttavaa ja kahvilla voitiin istua jopa kolme-neljä tuntia. Yritämme nähdä mahdollisimman usein ja soittelemme kertoaksemme kuulumisia :)

RONJA
Ronja ja minä olimme alun perin samalla luokalla, mutta Ronjan vaihdettua koulua, emme hetkeen nähneet. Vuoden 2009 päättäreissä soitin Ronjalle, jos saisin olla hänen ja hänen kavereidensa kanssa Yyterissä. Siitä päivästä lähtien aloimme taas pitämään yhteyttä ja voi apua kuinka paljon olen saanut nauraa ja ihmetellä x-asioita Ronjan kanssa! :D Popitettu on Ronjan mopo-autossa ja niitä party muistoja riittää, erityisesti tulen aina muistamaan Vanhojenpäivän, koska satuin saamaan tanssiparini juuri samasta koulusta, missä Ronja lymyili :)

TANSSI KAMUT
Tutustuimme kaikki toisiimme tanssiryhmämme kautta ja erityisesti tämän vuoden aikana olemme myös liikkuneet yhdessä harjoituksien ulkopuolella :) Löytyy aina juteltavaa, koska kaikkia yhdistää ainakin yksi asia,  rakkaus lajiin. On merkittävää, kuinka paljon voi tanssiminen samassa joukkueessa kolmen vuoden ajan lähentää aivan erilaisia ihmisiä :)

KOULUKAMUT
Tässä porukassa on vietetty Halloweeniä, pikkujoulua, synttäreitä... Joka kerta on ruokaa ja juomaa ja on mukavaa tavata heitä myös koulun ulkopuolella :)

SANNA
Sannaan tutustuin Pitkis-Sport-leirillä 2007. Rakastamme molemmat tanssimista ja olemme olleet usein valokuvaamassa. Vaikkemme Sannan kanssa näe usein,on aina tavatessa helppo jatkaa siitä, mihin on viimeksi jääty, vaikka emme olisikaan nähneet muutamaan kuukauteen. Tulen aina muistamaan kun lähdimme Sannan skootterilla Yyteriin juhannuksena 2010, kuka hullu nyt ajaa skootterilla yli 50km? :D

ROOSA
Roosaan tutustuin Sannan kautta. Käymme aina välillä kahvilla ja yläpuolella oleva kuva on Roosan synttäreillä otettu. Roosan kanssa tulee kaikennäköistä puhuttua ja paljon on hauskoja muistoja takana :) 





4 kommenttia:

  1. oonpa kaunis tosa kuvas mikä musta on :D

    VastaaPoista
  2. Snyggt inlägg, kul att se vilka alla dina vänner är. De som jag inte har träffat alltså :) Ser fram emot att komma till studenten, niklas och jag har redan bestämt vem vi ska förhöra.. ;) Kram!

    VastaaPoista